Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Stranke drumom, narod šumom

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 10 januar 2011 03:26
Senka
Moram da primjetim da je fenomen koji se ovde opisuje prilicno rasiren po svijetu tj. da se "više i ne vidi neka ozbiljnija politička razlika između svih ovih stranaka" I da zbog tog fenomena imamo ucestale situacije " viseceg parlamenta" u svijetu. Npr.izbori u Engleskoj kad smo imali dva vrlo bliska po glasovima premijera , ili Belgija koja malte ne nije imala vladu jedno vreme , ili Australija gdje je guverner "presudio" i dao povjerenje sadasnjem premijeru.
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 10 januar 2011 04:13
Pera iz famosa
Ništa novo a još manje originalno.
U Srbiji ništa ne valja ali za to nismo svi jednako krivi. Političari moraju početi da snose sankcije za ono što su učinili ili nisu učinili a morali su.
Ne može se izjednačavati krivica aktuelne Vlasti i novih koji treba da dođu. Ukoliko se to radi doći ćemo do beznađa i apatije koji nas mogu odvesti samo u propast. Ova vlast je napravila toliko velikih grešaka da mora biti žestoko kažnjena na izborima.
Ovi drugi koji budu došli treba to da vide i da shvate da će isto ili gore proći ukoliko nemaju uspeha. Vlast nije samo privilegija već pre svega odgovornost i spremnost najsposobnijih da se bore za interese svog naroda pa i sebe. Ukoliko nisu najsposobniji ne treba da se laćaju tog posla, pogotovo u ovim preteškim i smutnim vremenima.
Ne zamajavajte narod pustite ga da promeni NEUSPEŠNU VLAST.
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 10 januar 2011 05:46
s.p.Lajković
Niti su SPS ovci patriote zagledane na istok i duhovnost ,niti su DS evropejska stranka modernističkih stremljenja ,i jedni i drugi su najobičniji lopovi koji su se dočepali vlasti sa time što SPS ovci imaju duže lopovsko iskustvo dok su ovi drugi novokomponovani.I jedni i drugi su bez ikakvog vizionarstva osim onog u vezi sa svojim ličnim budjelarom .Ali tako nam i treba sami smo krivi .Spasa nam nema ali kao i do sad propasti nećemo .
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 10 januar 2011 07:17
Petar Izgnanik
Nemamo mi klasicne politicke stranke sa izgradjenim ideologijama. Mi imamo interesne grupe koje jedino zanima da predju cenzus i dograbe deo vlasti, citaj par ministarstava koje ce moci da koriste za reketiranje, stetne ugovore, i druge oblike kradje. A i da stave sapu na neko tzv. javno preduzece da iz nega isisaju i zadnju kap krvi. Nema tu principa, ideologije, itd. Zato se kod nas ni najneprirodnije koalicije nikada ne raspadaju, kad ljudi jednom dobiju sansu da se bogate, to hoce da iskoriste do samog kraja.

Jahace nas i "boriti za drzavne interese" do poslednjeg Srbina, ako se ne opametimo i jednom nekoga skinemo sa vlasti zbog kradje. Nazalost, daleko smo mi od toga, jer se kod nas svaka afera zaboravi za nedelju dana (sta bi sa onim koferom? Dulicevim racunarima? Nacionalnom stedionicom?) a omiljeni izgovor "pa i drugi kradu" je prihvacen kao legitimni odgovor. Sto rekao Cercil, svaki narod ima vlast kakvu zasluzuje. Zalosno ali istinito.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 10 januar 2011 08:01
Stranke sumom, narod drumom
Ja to tako vidim: stranke (a ne narod) idu sumom, one hajducki iz te sume narod zaskakuju i pljackaju! Dok se taj narod, umoran i izbezumljen, klatari drumom, nalik nepreglednoj izbeglickoj koloni! Zato sve vise verujem onome sto se moglo naci u nekim tekstovima: da je krajnji cilj ovog satanizovanja i porobljavanja Srbije ustvari - otimanje celokupnog srpskog teritorija. Na koji ce se naseliti drugi (zna se vec i koji), dok ce Srbi biti - znate vec: jedna trecina proterana, jedna pokrstena (tj. uterana u ideologiju "kruga dvojkom", ciji glavni svetac je ustasa Mesic), jedna trecina pobijena (to su oni sto nece hteti da se odreknu srpstva). Ne verujete? Zar ne vidite da su svi planovi i sva zla iz 30-ih i 40-ih godina proslog veka opet na stolovima svetskih "vladara", posebno sto se tice Srba? Pocev od mengeleovskih poduhvata srpskih dusmana, preko beogradskog dodvoravanja tim dusmanima, koje inace - i jedne i druge (i Tacijeve i Tadiceve)- podrzava Krvolocni Gospodar iz Vasingtona?!
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 10 januar 2011 08:38
Cmok Toronto
Ova staložena konstatacija o sve opštem haosu obećava. Po Dačiću mi smo super jer smo na dnu tako da nas svetska kriza nije mnogo pogodila a o rekonstrukciji Vlade ...”ako je ne bude sada bi će nova Vlada”.
Tu leži mali zeko.
Po nekim ” depešama” iz Moskve mogu se nazreti sledeći događaji..
1. Dačić ruši vladu u Aprilu.
2. Tajno pravi dogovor sa SNS,DSS i ostalim za novu vladu.
3. Pred kampanju za izbore izlazi na videlo ”prljavi veš” DS.
4. Pored Moskve dobija podršku od nekih iz Evrope.
5. Jojamerika neće više da se meša jer želi da skine sve ratne
političare sa Kosova.(Dodik je OK).
Ova staložena konstatacija ipak daje nade za neki politički boljitak u Srbiji.Nije baš konsenzus ali....Nova partija pokera.
Ps.Dinkić zajedno sa G17 minus ide pod led.(Promotira novi cd).
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 10 januar 2011 10:19
Jasna Simonović
Vi gdine Đorđe Vukadinović kao dobar analitičar često vučete ljude u "analitiku bez povratka", pa kad toga nekako postanete (pod)svesni onda utemeljenje tražite u "statusu quo", a iz tog statusa nije baš lako upustiti se u kreaciju ili sintezu, a još je teže sintetisati odlične ideje, miščljenja mnogih autora, a još više komentatoraa na ovome sajtu! Razmislite....
Pa tako čekanje da i dočekivanje Nove godine i "boljeg života" potekne od vladajuće garniture je u najmanju ruku detinje...
Pogotovo kad stranke idu drumom (auto-stopom? ka šumi ili ka "pustinji"?), a narod se nalazi u šumi (Šta radi u šumi ako ništa ne radi, a ima toliko posla!?)...

Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 10 januar 2011 12:14
nataša @ Cmok Toronto
Ja bezvezniji komentar odavno nisam pročitao.
"Po nekim depešama iz Moskve", do sada te depeše niko nije presreo osim gdina Cmok Toronto.
Za vašu informaciju, Ivicu Dačića i Perčevića je kao ljude koji rade za SAD ofirao još 1993. godine Milan Panić. U SPS su ušli linijom SK Pokret za Jugoslaviju, ali ne struja Mire Marković nego generalska, tj. Vasiljevićeva, dakle čisto američka struja.
Otkud Vam to da je Dačić ruski čovek.
Koga to vi navlačite i zašto.
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 10 januar 2011 12:23
@nataša
Sad vi pišete bezveze!
Kad neko veruje Milanu Paniću, zbilja ostajem bez reči!
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 10 januar 2011 12:45
Nenad Pivaš
Dobar tekst, naročito kraj gde se konstatuje da je jedinstvo u gluposti gore od nejedinstva. Jedino se ne slažem sa tim da se prevara SPS-a iz 2008. može porediti sa onim što je DSS uradio 2004. i 2007. Ključna razlika je u tome što je najveći deo biračkog tela DSS-a tada ipak želeo da Koštunica formira vladu sa onima sa kojima je i formirao oba puta, dok sa druge strane, teško da je iko od glasača SPS-a želeo ovakvu koaliciju.
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 10 januar 2011 12:50
Saša
Po mome mišljenju komentar se isuviše malo bavi ``narodnjacima`` a nešto mi govori da će nas oni neprijatno iznenaditi u narednim političkim događajima. Voleo bih da grešim.

@Cmok Toronto
Dačić je čovek iz ``afere kofer``, i zato on mora da radi šta mu se kaže. Nema to veze sa Rusima
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 10 januar 2011 13:35
Serbona
Pouzdano znam - kad je bilo prilike da se ujedine DSS, SPS i SRS (koji je tad bio veoma snažan), Koštunica je odbio tu mogućnost, s obrazloženjem: Neću da mi politiku vodi Šešelj, i to još iz Ševeningena!
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 10 januar 2011 13:55
saša r.
Bojim se, g-dine Vukadinoviću, da je put nacionalnog jedinstva dobrano zakrčen, i ne znam šta bi to trebalo da se desi da bi se prokrčio. Postoji li uopšte jedan političar u Srbiji koji razmišlja u tom pravcu? Čak i da postoji takav lider, njegova stranka sigurno tako ne razmišlja. Čini mi se da se sve svelo na ono Diklićevo:"A sad malo ona!"
I takav način razmišljanja će se vrlo teško promeniti. Posebno kad imamo u vidu da se nikad u istoriji nije "podigla kuka i motika". Jeste, ali samo onda kada je to htela neka snažna organizacija spolja ili neka velika sila. Samo se u takvim situacijama "događao narod".
Što se tiče "odabira" političara na aktuelnoj sceni, primetićete i sami da nisu slučajno tu. Svaki nosi neku svoju vrstu "putera na glavi" i mora da radi kako mu se kaže. Čak i ako se tu i tamo desi da je neki od njih "čist", onda je to osoba pasivne orijentacije, bez volje da pravi riskantne rezove, i takvog oni puštaju, jer ga smatraju bezazlenim.
Daj Bože da grešim, ali...
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 10 januar 2011 14:09
aleksandar ,oslobodjen za malo
Dobra analiza, Sareni komentari, barem za sada, odmah da kazem, dobro biti nece prpasti nesmemo, jer barem to dugujemo svojoj deci. Mi smo se svi rodili u neko vreme nade i poleta, pa makar to bilo i u Socijalizmu, i zalosno bi bilo da svojoj deci ostavimo beznadje. Jeste kriv je veliki tata i novi svetski poredak, ali to nije sve, pitam one dobronamerne komentatore koliko ste ljudi iz vase okoline pridobili za nacionalnu stvar, koliko, kada stalno na izborima dobijaju oni koji nas vode na dno.Mozda ima onih koji glasaju iz licnih interesa, ali da je tako vecina ljudi bi radila U DRZAVNOJ SLUZBI I IMALI BI VELIKE PLATE, naravno to nije tacno, zato je neophodna akcija svih dobronamernih , kako od nase drzave ne bi ostao samo geografski pojam i to usitnjen.
Pozdrav svima koji misle svojom glavom.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 10 januar 2011 14:11
Visarion u gnevu
Šešelj je cveće prema ovima koji legalizuju veliku pljačkaonicu naroda.Škundrić, onako mumificiran najavio pred praznik pojeftinjenje benzina , on sada posle praznika poskupljuje.Jel to nije -...lud zbunjenog.Litar ulja skuplji nego u Evropi.Tajkuni navalili da pljačkaju a plate i pezije afričke.Porede struju a ne porede plate.Dulić trguje kao ministar sa državnim dobrima za račun svoje firme i ni dlaka s glave da mu padne.Regulacija tržišta kod nas je p.dim.Niko nema para a cene rastu.To može samo još u Tunguziji.I znate šta.Dovedimo Dodika.Čovek kad kaže ne laže i ne plaši se i ima snagu da tera kako namisli.Ovo ovde sve pošandrcalo.Dodik i Palma da srede stvari.Da vidimo nebo.Nek bude predsednik u dvema državama:neka se čude .I da ih malo potera ne samo njih tamo nego i ove ovde.Drugoga boga nema.Uzmite se u pamet.Da ne bude kasno.Plaše se šiptarskih pobuna a ako mi krenemo bežaće svi glavom bez obzira.
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 10 januar 2011 15:06
srdjan conic
Podele jesu losa stvar ali su lazni prividni ili nametnuti konsenzus gori. Sustinsko poentiranje Djordja. Milosevic je svojevremeno govorio da Srbija nikad nece pristati na trule kompromise. Tada su ga optuzivali da je diktator da je nacionalista da je isuvise tvrd. Zbog izuzetnog pritiska tadasnje opozicije pomognute velikim svotama novca sa zapada Milosevic je kasnije pristajao na mnoge trule kompromise izgubivsi na primer Republiku Srpsku Krajinu a kasnije su mu spocitavali da je svojom politikom izgubio i KIM. Dakle isti ti koji su se radovali njegovim porazima a koji su u znacajnoj meri njima doprinosili jer su radili za velike pare za interes svojih mentora od 2000. vode poslusnicku politiku zasnovanu na nametnuntom konsenzusu. Uz to kao sto pise i Mira Bobic pored svih muka moracemo i lazno da se smejemo. Sto je mnogo mnogo je. Potrebna je dakle nova politika sa novim ljudima. I jedno pitanje. Zasto je ovaj tekst sa tolikim zakasnjenjem izasao u NSPM.
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 10 januar 2011 15:27
Milos Stankovic
Valjda treba praviti nekakvu razliku izmedju pritisaka da neko (ne) udje u vladu, kakav je slucaj bio sa neuspelom koalicijom DSS i SRS i situacije u kojoj su SAD i EU potpuno otvoreno stali na stranu evrofanatika i to u finisu izbora 2008. Setimo se da je proglasenje nezavisnosti Kosova odlagano da ne bi smetalo Tadicevom uspehu na predsednickim izborima sto je, kako se kasnije ispostavilo, presudno uticalo na Tadicevu pobedu nad Nikolicem. Setimo se da je SSP potpisan u finisu izbora 29. aprila 2008. godine, a izbori su odrzani 11. maja 2008. Tu se ne radi o pritisku stranih ambasadora, nego o koaliciji koju su stranci napravili sa DS-om i njegovim saveznicima da bi se formirala koalicija koja ce ucestvovati u realizaciji Ahtisarijevog plana, tj. nezavisnosti Kosova. Situacija 2007. je potpuno drugacija, jer su tada stranci vrsili pritisak na Kostunicu da odustane od koalicije sa radikalima. Pritisak je postepeno povecavan dok Kostunica nije slomljen.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 10 januar 2011 16:23
Stanimir Trifunović
Narod će pokazati zrelost koja će zbuniti iluzioniste.
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 10 januar 2011 16:43
NENAD
Ja mislim da niko od nasih vlastodrzaca uopste nije svestan dubine promene u kojoj se nalazimo.Oni razmisljaju u starim sablonima i nisu ni svesni da polako postaju suvisni.Bez obzira sto su nas oni zarobili u svojim ,,vizijama,,zivot nemoze da ceka,sto kazu demokrate.Srpski politicari i ,,elita,,su u sve dubljem sukobu sa zivoto.Srbin ce nastaviti i dalje da se saginje,ali ne zauvek.Verujem da ce ove parazite,jer oni veze sa pravom politikom nemaju,jednostavno jednog dana oduvati neki novi vetar.I to sve zajedno,jer oni hrane jedni druge.
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 10 januar 2011 16:54
Mita
Dacicu, da veruju Rusi. Ruskoj vlasti je preko glave koferceta i "TAJFUNA" koji su ojadili Rusiju u vreme Jelcinja. Sad bi ovi svetski borci za ljudska prava da ih vade iza resetaka. Ti belosvetski zlotvori su sve vise u glibu pa samo jos dizu prasinu.
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 10 januar 2011 17:19
Mile Bre 1
@Pera iz famosa
U potpunosti bi se složio sa Vašim komentarom, s´tim što bih dodao opasku na Vaš deo teksta:". Ova vlast je napravila toliko velikih grešaka da mora biti žestoko kažnjena na izborima."
Do kažnjavanja na izborima može doći, ukoliko bi postojala adekvatna i programom biračima podesno orijentisana stranka, za koju bi se opredelili glasači. Treba imati sluha za birače, te potisnuti druge interese. Ovako, danas je za očekivanje, da oni kojima ne odgovara ni jedna stranka, jednostavno neće izaći na izbore. Glasači DS će opet glasati iz ličnih interesa, a ne toliko iz ubeđenja. Imam utisak da se i gasači SPS-a, na isti način opredeljuju i prilaze stranci, a oni koji se neslažu, prelaze u druge stanke. Opet će se posle izbora formirati vlada slična današnjoj, što vodi, a kako ste i Vi primetili, u propast. Ovo će se dešavati i u buduće. Cilj ovakve vlade je osiromašiti građane, dovesti ih na ivicu egzistencije (što im uspeva) i pretvoriti ih u glednu rulju.
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 10 januar 2011 17:20
Mile Bre 2
Tada će biti lako manipulisati građanima, kada se većina bude borila za sopstvenu egzistenciju. U takvoj situaciji, građani će potisnuti svoja obeležja i moral, grabeći se oko koske koju im vladajući budu bacili. Privilegovani će biti samo oni koji će dokazati da su povoljni, odnosno partijski orjentisani.
Po meni, nas spasava samo jedna nova, nacionalno orijentisana stanka, koja će poštovati ustav, interes države i naroda, a neće stavljati prioriten položaja u stranci, iznad načela i ideologije stranke. Prilikom izbora za pozicije u stanci, obavezno mora postojati više kandidata, a ne jedan.
Današnje opozicione stanke, obeležile su se kao nesposobne, nedovoljno aktivne i već od ranije kompromitovane. Očita je bila borba za položaj u stranci, a ne borba prvenstveno za ideologiju stranke (SRS, DSS).
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 10 januar 2011 17:32
Nebojša Prpić
Poštovani g.Vuakadinoviću,mogu da se složim sa Vašom ocenom sadašnjeg stanja.Ali,ne sa vašim predviđanjem:
Zato će se ili dezorijentisana glasačka masa postepeno saobraziti stavovima svojih oportunističkih i „reformisanih“vođa, ili će u nekom instinktivnom samoodbrambenom grču narod naprosto odbaciti takvu „elitu“.


Vaša procena se zasniva na zdravom razumu i logici.
A logike i zdravog razuma u sprskom glasačkom telu ima tačno koliko ima i istine u žutim obećanjaima.

Desiće se, isto što i do sada: Par dana pred izbore,predsednik će opet reći:„Ljudi,kad vam kažem:Dvesta hiljada novih radnih mesta“
Dinkić će opet obećati neku hiljadu evra od akcija.

Deža vu.
Jedino što neće više biti prepadnuća“Ako ne glasamo za žute,biće opet bombe ili barem sankcije“,jer je sada i SNS omiljela Briselu.
Ali glasove koje im donese odsustvo straha,odneće im njihovo slizavanja sa žutima,pa su na istom.

U svakom slučaju, opet će vladati žuti, bez obzira kako se zvao glavni žućak
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 10 januar 2011 17:46
Tomislav Milanović
Đorđevi tekstovi su uvek zanimljivi i ja ga zbog toga izuzetno cenim. Međutim, dragi Đorđe, u kojoj meri se naši političari uopšte pitaju za bilo šta?
Svetski moćnici su našu političku scenu podelili na kompatibilnu i nekompatibilnu. Ovi prvi su njihovi eksponenti i oni opstaju, ma kakvi bili. Ovi drugi nikada neće doći na vlast, bez obzira na to kako će narod glasati, bilo za Kurtu, bilo za Murtu, sasvim je sve jedno. To, kako ćemo mi proći unutar sebe i da li ćemo se ikada pridružiti EU, svetske moćnike uopšte ne zanima. Imam utisak da oni čak i navijaju za to da mi što brže propadnemo i postanemo njihovo vlasništvo. Posle toga, oni će nas uređivati onako, kako to njima bude odgovaralo. Voleo bih da su sve ovo, o čemu pišem, čiste budalaštine. Ali, sve mi se čini da nam se ne piše dobro. Uostalom, vreme će pokazati da li sam bio u pravu ili ne? Ako me neko bude pitao gde je izlaz iz ove situacije, odgovoriću mu vrlo jednostavno: Nema izlaza!
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 10 januar 2011 18:18
Dragan Atanacković Teodor
Stiže novo i donosi osnovu za preko potrebni konsenzus.
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 10 januar 2011 18:29
Dragan Atanacković Teodor
ponedeljak, 10 januar 2011 15:43 NENAD
Ja mislim da niko od nasih vlastodrzaca uopste nije svestan dubine promene u kojoj se nalazimo.Oni razmisljaju u starim sablonima i nisu ni svesni da polako postaju suvisni.Bez obzira sto su nas oni zarobili u svojim ,,vizijama,,zivot nemoze da ceka,sto kazu demokrate.Srpski politicari i ,,elita,,su u sve dubljem sukobu sa zivoto.Srbin ce nastaviti i dalje da se saginje,ali ne zauvek.Verujem da ce ove parazite,jer oni veze sa pravom politikom nemaju,jednostavno jednog dana oduvati neki novi vetar.I to sve zajedno,jer oni hrane jedni druge.

UPRAVO TAKO. NOVI VETAR PRISTIŽE I ZOVE SE ANTIPOLITIČARSKI.
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 10 januar 2011 18:35
Odbrana i poslednji dani
Drumove su zauzele perjanice petooktobarskog prevrata i njihovi karavani. Šume su posečene, tako da je narod ostao na otvorenom i nema gde da se sakrije. Zbog nedostatka šuma nemoguće je organizovati partizanski pokret i gerilski način ratovanja. A ne zna se ni protiv koga.Nema više nikakve ideologije da se čovek na nju pozove.Niti ima relevantne opozicije. Ostaje nam jedino da duvamo u diple.Možda tako rasteramo crne oblake.
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 10 januar 2011 19:30
MP
Autor:"Ali u ovakvim krizama se najbolje pokazuje da je postojanje temeljnog društvenog konsenzusa apsolutno neophodna pretpostavka da bi se problemi rešavali i da bi zemlja mogla da se izvuče i krene napred"
Zašto nema konsenzusa?Pristajanjem na konsenzus,a bez odgovora na pitanje:"Ko je kriv?" i ko je doveo Srbiju u ovakvo stanje, opzicija bi amnestirala DOS-ove vlasti,a pozicija bi posredno priznala krivicu koju toliko negira neprekidnim virtualnim(medijskim) pričama.Upinjanje pozicije(DS;SPS;G17+) da svali krivicu na narod(svi smo mi građani krivi,jer smo tako glasali), ili svi političari su isti i učestvovali smo u svim vlastima (poslednjih 12 godina kako kaže Tadić)providan je pokušaj da se narod(glasači) još jednom prevare.Krivica svih stranaka svakako postoji,no sigurno je da je njen stepen bitno različit.Glasači će to sigurno prepoznati i najviše će to osetiti G17+ čiji lider među građanima Srbije slovi za najveđeg političkog prevaranta.
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 10 januar 2011 19:56
nataša @ Tomislav Milanović
Ima izlaza i spasa. To je Rusija.
POtrebno je da nas finansijski ojača i omogući nam da dođemo "sebi" u kulturnom i ideološkom smislu.
Da bi nas spasila Rusija treba sve da pokupuje i EPS i Telekom, Nis je kupila. Međutim tu se krije jedna opasnost, oni će verovatno nastupiti sa jačim novcem da kupe Telekom, pare koje Nemačka nema, ali da li će onda te pare omogućiti ovim dušmanskim vlastima vlastima koje će raspolagati sa njima da se održe na vlasti.
Sadašnjim vlastima odgovara da Rusi ne kupuju ništa i da pomanjkanje konkurencije omogući da Nemci bud zašto uzmu i Eps i Telekom.
Dakle dragi Tomislave i sada kao i pre sto ili dvesto godina Rusija pa Bog, to je sva mudrost.
Preporuke:
0
0
30 ponedeljak, 10 januar 2011 20:20
Vladimir
Međutim, ne treba zaboraviti da su takve, dakle, veštačke, neprincipijelne, uz angažman stranog faktora, bile praktično sve postpetooktobarske vlade, uključujući i one Koštuničine (naročito onu drugu, koja je formirana pod pritiskom gotovo istih spoljnih i unutrašnjih aktera, koji su formirali i ovu poslednju), a što, recimo, DSS-ovci u svojoj kuknjavi zbog „vlade koju su formirali strani ambasadori“ redovno zaboravljaju.

Neverovatno kako u zemlju propadose patrijote iz DSS-a, pa zar niko da se osvrne na Kostunicino licemerje?
Preporuke:
0
0
31 ponedeljak, 10 januar 2011 21:37
Tomislav Milanović
Evo jednog tipičnog primera formalne i faktičke kompetentnosti naših političara na vlasti.
U Bosni i Hercegovini je na osnovu poternice srpskih vlasti uhapšen hrvatski državljanin Tihomir Purda koji se sumnjiči za ratni zločin u Borovom Naselju, 1991. godine. Formalna i faktička kompetentnost za ovaj slučaj pripada srpskom pravosuđu. Međutim, to, nažalost, neće biti tako. O Purdi će na kraju formalno odlučivati Srbija a faktičku odluku o njegovom izručenju donosi Jadranka Kosor, hrvatska premijerka, koja nipošto neće dozvoliti izručenje Srbiji. Prisetite se slučaja Dragana Vasiljkovića (Kapetana Dragana). Premijer Cvetković nije smeo ni da se oglasi, a kamoli da se zalaže za njegovo neizručenje Hrvatskoj. Mislim da je ovo odličan šlagvort za gospodina Vukadinovića da napiše dobar tekst o formalnoj i faktičkoj kompetentnosti srpskih političara na vlasti.
Preporuke:
0
0
32 ponedeljak, 10 januar 2011 22:13
Tomislav Milanović - odgovor Nataši
Postoji samo jedan mali problem. Centar svetske finansijske moći nije u Rusiji, nego u Americi. A svetski finansijski moćnici su Jevreji, koji iza kulisa upravljaju celim svetom. Kako? Tako što su vlasnici ratne vojne industrije u Americi, najvećih kompanija na planeti i vlasnici najmoćnijih finansijskih institucija na svetu. Da li Vam je to poznato?
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 10 januar 2011 23:47
Vladimir Đilas
"Međutim, ne treba zaboraviti da su takve, dakle, veštačke, neprincipijelne, uz angažman stranog faktora, bile praktično sve postpetooktobarske vlade, uključujući i one Koštuničine (naročito onu drugu, koja je formirana pod pritiskom gotovo istih spoljnih i unutrašnjih aktera, koji su formirali i ovu poslednju), a što, recimo, DSS-ovci u svojoj kuknjavi zbog „vlade koju su formirali strani ambasadori“ redovno zaboravljaju."

Gospodine Vukadinoviću, baš ste rastegnuli činjenice pokušavajući da izjednačite (i to za vaš nivo, vrlo nespretno) Vladu V. Koštunice i ovu sada. Ovom tvrdnjom ste značajno okrnjili ugled nezavisnog političkog analitičara.
Preporuke:
0
0
34 utorak, 11 januar 2011 01:23
saša r.
@Tomislav Milanović

I deo
G-dine Milanoviću, ako prihvatimo Vašu hipotezu, drugi svetski rat bio je obračun američkih i evropskih Jevreja, što je, priznaćete, apsurdno. Znate i sami da je ta ista Amerika ignorisala Jevreje tokom tog rata, a i mnogo godina kasnije, dok je 1945. širom otvorila vrata nacistima i njihovim slugama. I pre drugog svetskog rata je Evropom kružila ista priča, pa smo videli upravo suprotno. Danas, počev od Nemačke pa nadalje, holokaust se sve više negira, a evo, ja lično poznajem Jevrejku, kojoj su Nemci u Sarajevu pobili 19-oro članova porodice, spasili su se samo ona i brat.
Rokfeleri i Rotšildi odavno vladaju SAD-om (kao što vlada i čitav niz anglosaksonskih i germanskih porodica, na koje niko ne obraća pažnju, u novije vreme i arapskih). Pitanje je koliko je takvima uopšte stalo do svojih. Po meni, vrlo malo, ili čak nimalo. Koliko je Srbima koji su bliski Vol Stritu stalo do Srba i Srbije, kada su čak i svojoj deci nadenuli anglosaksonska imena...
Preporuke:
0
0
35 utorak, 11 januar 2011 01:26
saša r.
II deo
Da je tako kako se govori, Izrael odavno ne bi imao problem, a ima ga već decenijama. Sve što su dobili u ratu, morali su da vrate u miru. I sve više se steže obruč oko njih, sve je više pritisaka upravo iz SAD i Britanije. Čak je i direktor Mosada letos reagovao, aludirajući na ponašanje SAD, što inače nije praksa ove službe. Da je ostao u savezu sa Rusima, Izraelu se ovo danas ne bi dešavalo, jer za razliku od Kisindžera, Brežnjev je umeo da stane iza arapa.
Takvih kao što je Soroš ima svuda, pogledajte samo ponašanje pojedinih Srba u Srbiji. Da li bi Vam bilo prijatno da nas naša braća iz Republike Srpske gledaju popreko zbog sankcija na Drini, rezolucije o Srebrenici i sličnih stvari? Da zbog nekolicine ljudi donose isti sud o svim Srbima u Srbiji?
Pogledajte doprinos Jevreja u Srbiji tokom prvog svetskog rata, nijedan nije pobegao iz zemlje na zapad. A izginuli su do zadnjeg kao žitelji Dorćola (koji je poslednji pao), braneći ga do poslednjeg daha, jer drugu zemlju nisu imali.
Preporuke:
0
0
36 utorak, 11 januar 2011 01:33
Turas
Konsenzus- kaze gosp.Vukadinovic.Mlogi komentatori kao da nisu procitali tekst.Upravo o tom nedostatku konsenzusa se moze i njima prebaciti.Najvise mi se svidja misao"u nekim drustvima se dolazi do temeljitog nacionalnog konsenzusa autoritarno ili demokratskim putem"Ja za Srbiju smatram,a to potkrepljuju i komentari,autoritarni nacin kao jedini moguci.Demokratija je zapadnog pregnuca i slabo se razvija u slovenskoj dusi.Jedni pisu ne vezano sa Vukadinovicevom temom,da neki Jevreji drze svetski kapital,sto je istina ali oni"muzu"taj deo kapitala iz Amerike,i nju ce sutra ako vide interesa da puste niz vodu a kapital ce mozda bas sada to i mirise,biti povoljno ulozen u najveceg sirovinskog i energetskog giganta,Rusiju.Zar vam to ne lici na mudru politiku konvertiranih?
Preporuke:
0
0
37 utorak, 11 januar 2011 02:19
PA
Čitam komentare i ne mogu a da ne napišem sledeće: moj glas nikad nije bio za Miloševića, ni 2000.godine. A sad mi je žao što je te 2000. godine moj izbor bio Koštunica: sada znam da je on bio TROJANSKI KONj, i da je u tome njegova najveća odgovornost. Kada je sledeći put imao šansu da se iskupi, formirao je vladu sa DS i Dinkićem! Opet je prevario one koji su se nadali da još mogu da mu veruju! Treći put neće dobiti šansu! Nije je zaslužio!
A izlaz za našu decu postoji: sa pasošem u ruci! Uostalom, ovde ili tamo - svejedno će raditi za tuđeg gospodara! U pitanju je samo visina nadnice!
Preporuke:
0
0
38 utorak, 11 januar 2011 08:53
Violeta
Vrlo interesantna analiza. Izneli ste zapažanja koja su potrebna da bi se svi bar malo (intelektualno) probudili iz višemesečne učmalosti. Tu su i korisne kritičke teze koje mnoge uzdignute glave i nezamenjive figure spuštaju na zemlju. Korisitim priliku da pohvalim emisiju Crno Beli svet koja RTV1 i našem medijskom prostoru donosi novi pristup, otvoreni dijalog, razmišljanje, prave i važne teme, svaka čast i samo napred.
Preporuke:
0
0
39 utorak, 11 januar 2011 09:06
nataša @ Tomislav Milanović
Nije mi poznato da su resursi skoncentrisani u americi. Poznato mi je da postoji špekulativni "fiktivni" izmišljeni kapital. Poznato mi je i da su sve banke u Srbiji privatno vlasništvo jednog čoveka ( Rotšilda, vidi tekstove V. Kršljanina ).
Poznato mi je da je vojna industrija SAD tigar od papira koji počiva na korupciji i stoga se urušava sam od sebe.
Tačno je da nema biznisa i da nema zarade bez buđetske jame bez dna u SAD, ali je isto tako poznato da, uzmite samo primer bezvrednih helikoptera "Apači" da su ta sredstva meta korupcije.
Da li je vama poznato da SAD nema globalnu dominaciju i da je u opadanju, donja linija američkog pada se još ne vidi.
Svetski resursi, realno zlato, dijamanti, nafta, gas, voda, drvo, zemljište su ipak u Rusiji. Evropa to zna, a zna i Amerika. Ruski problem je malo stanovnika, svega dvesta miliona, a toliki resursi i teritorija.
Preporuke:
0
0
40 utorak, 11 januar 2011 11:46
Tomislav Milanović - odgovor Saši R.
Nemoguće je praviti bilo kakvu paralelu između današnjeg vremena i vremena Adolfa Hitlera. Ceo svet je osudio naciѕam kao ideologiju i tu nema ničeg spornog. Problem koji iznosim nije hipotetičke prirode. Ovde se radi o činjeničnom stanju koje govori da je svetska ekonomska i finansijska moć u rukama Jevreja. To čak i oni ne kriju. Zahvaljujući tome oni se u svetu pitaju analogno svojoj moći. To je neosporno. Ne razumem zašto Vam to smeta? Ako se zna da je jevrejski lobi najmoćniji na svetu, oni se ponašaju shodno svojim interesima. Vi na primer, niste ni svesni činjenice koliko Jevreja ima na ključnim pozicijama u našem, srpskom sistemu? Meni lično oni ne smetaju pod predpostavkom da se bore za interese zemlje Srbije. Zasmetalo bi mi ako bi se borili za interese svoje zajednice a na štetu Srbije. Za koga se oni istinski bore, to neka svako za sebe zaključuje prema svojoj savesti. Ja ovom prilikom nikog ne optužujem, samo iznosim činjeničnice.
Preporuke:
0
0
41 utorak, 11 januar 2011 12:00
za PA
Opet je prevario one koji su se nadali
Nije on prevario vas, već ste vi sami sebe prevarili glasajući za njega!
Preporuke:
0
0
42 utorak, 11 januar 2011 12:17
Mile Bre
@Vladimir Đilas
Gospodine Đilas,ne znam kako da okarakterišem Vaš komentar i odbranu politike g.Koštunice,obzirom da provejava doza pristrasnosti.Današnja Vlada,a i g.Koštunice(od petog oktobra naovamo),uspostavljena je posredstvom stranih faktora,odavno"dokazanih prijatelja"Srba i Srbije.To su činjenice i to mi(nadam se)nećete osporiti.
Ukoliko i pored toga,štitite g.Koštunicu i njegove dosadašnje"uspehe",mogu Vam navesti bar jedan važan promašaj,a to je vraćanje mandata Narodu.Znajući"sposobnosti"i na šta je sve spremna DS i So.,on ne ulazi u koaliciju sa radikalima,koji su u svakom slučaju manje zlo,za njegovu politiku,kojoj je težište,Kosmet i nacionalni interes.Ne ocenjujući njegovu korektnost i iskrenost,zamera mu se njegova nesposobnost da predvidi protivnička obećanja pred nove izbore.G.Koštunica je bio kompetentan u više navrata da vodi Srbiju,a to nije iskoristio.Popravnog ispita neće biti!
Spasavaju nas samo neke NOVE SNAGE.
Prijateljski pozdrav!
Preporuke:
0
0
43 utorak, 11 januar 2011 12:57
Toreador
Svega ovoga ne bi bilo da niste lupali u šerpe i da ste 5. oktobra ostali kod kuće...
Preporuke:
0
0
44 utorak, 11 januar 2011 13:21
Nenad Pivaš
@saša r.

Potpisujem sve što ste rekli. Delovanje ljudi poput Soroša i sličnih neki u Srbiji pogrešno doživljavaju kao dokaz neprijateljstva Jevreja prema Srbima. Zašto je ovo pogrešno? Pa zato što su u pitanju obični hiperglobalisti a njih je besmisleno posmatrati kroz bilo koju naciju zato što oni sami ne veruju u iste. Često ti isti krugovi nisu naklonjeni ni samom Izraelu, uostalom, kod nas su soroševske žene u crnom jednom organizovale miting protiv izraelskih akcija...
Preporuke:
0
0
45 utorak, 11 januar 2011 13:23
Nenad Pivaš
Sa druge strane, dugoročno gledano, Srbija i Izrael imaju zajedničke interese na nekim poljima. Tu pre svega mislim na to što u budućnosti najveći protivnik Srbije više neće biti Amerika već Turska! To naravno ne znači da će nam Amerika postati naklonjena ali ona je sila koja slabi i kako vreme prolazi biće sve manje prisutna u ovom regionu. Sa druge strane Turska je država u usponu koja se polako dekemalizuje i od američkog sve više postaje samostalan igrač. Njihov pojačan angažman u našem regionu već možemo videti, a on se u budućnosti kako Turska bude postajala snažnija i samostalnija može samo intenzivirati. To delovanje znači maksimalnu podršku Albancima i tkz. Bošnjacima, susedima sa kojima je naš interes dijametralno suprotan. Zato je potencijalni partner Srbiji svaka zemlja koja može biti ugrožena neoosmanizmom, dakle Grčka, Jermenija, Izrael pa i Bugarska. Na tom polju je Milorad Dodik još jednom pokazao da je ubedljivo najsposobniji i najdalekovidiji srpski političar.
Preporuke:
0
0
46 utorak, 11 januar 2011 14:08
slobodan45
pozivam sve građane i sve stranke, da prestanu sa igranjem života i uništavanjem biološkog života nacije i uništavanjem budućnosti nacije.srbija je mala, rasparčana i uništena, trenutno.proslava srpske nove godine se ponovo NE PROSLAVLJA na ulicama GLAVNOG GRADA SRBIJE.simbolično stanje nacije.međutim, nije to glavno.glavno je, da moramo da napravimo totalno novu politiku.nova politika, koja će biti okrenuta 120% prema rusiji.siguran sam, da bi posle 10 godina sve došlo na svoje mesto.odnosno, tada bi smo imali izgrađen ZDRAV TEMELJ.do tada, ko god kaže, da je EU jedini izlaz, taj ne misli dobro ovoj naciji, jer da je to istina, NE BI BILO STANJE U SRBIJI, OVAKVO-KAKVO JE DANAS, POSLE 10 GODINA VLADAVINE EVROPE I AMERIKE U SRBIJI.OSVRNITE SE OKO SEBE.šta još da se desi, da bi smo shvatili ko nam radi o glavi!?imali su šansu, da pokažu srbiji da su nam prijatelji i da nas žele u svoju ekonomsku zajednicu.koliko su nas zadužili, jel pokrenuta proizvodnja, jel vlada vladavina prava?ništa
Preporuke:
0
0
47 utorak, 11 januar 2011 15:21
Ivan
Za "Đilasa".
Gospodine, ukoliko ste neki član ili funkcioner DSS, onda može biti razumljivo vaše slepilo i želja da branite neodbranjivo, a to su politika i potezi Vojislava Koštunice. Jer, ako sam ja dobro razumeo, nije ovde u pitanju izjednačavanje ove i prethodne, Koštuničine vlade, već samo podsećanje na to da su stranci imali itekako značajan uticaj i prilikom formiranja njegovih vlada. Što je nesporno. Mislim da je i ovom tekstom g. Vukadinović još jednom dokazao da je naš najbolji i najobjektivniji analitičar.
Preporuke:
0
0
48 utorak, 11 januar 2011 15:25
svakom loncu poklopac
lupo sam i ja u lonac i kajem se zbog toga
Preporuke:
0
0
49 utorak, 11 januar 2011 16:30
@Toreador
Svega ovoga ne bi bilo da niste lupali u šerpe i da ste 5. oktobra ostali kod kuće...

mislite, još bi nas "JAHALA SAMO" porodica Milošević, sa svojom svitom?? Još bi po negde branili Srbe a onda bi oni izbegli u Srbiju i bilo bi još materijala za optužnice? Još bi imali SRS televiziju i gledali Šešelja kako pravi pozorište od sudnice?

Vama su uništitelji Srbije iz 90tih dragi i simpatični, a meni su i ONI I OVI ŽUTI ISTI, ne pravim nikavu razliku između njih. Da želite dobro Srbiji videli bi to i sami - evo Dačića,perjanice Slobine, evo Šešeljevog kuma Nikolića i najboljeg đaka Vučića, u kom su odelu i autu - evropskom ili srpskom?
Preporuke:
0
0
50 utorak, 11 januar 2011 17:56
veljkovic
Autor gresi.Postoji put to narodnog jedinstva i on nema veze sa Evropom .Taj put se zove :pravda.Narod je zeljan i gladan pravde.Narod hoce da vidi lopove ,korupcionase i izdajice na dugogodisnjoj robiji .Narod hoce da im oduzme imovinu.Narod hoce da posalje poruku buducim politicarima i direktorima JP da se kradja i izdaja ne isplati.
Zna se ko je krao,ko je rasprodavao ispod cene i ko 2000. nije imao nista a sada ima milione Eura.Sve se zna.To se moze lako srediti ako ima >politicke volje>.Tek kada se to sredi ,onda se moze govoriti o manjim pitanjima kao >Da li je normalno da psiholog vodi telekomunikacije,ili ortoped gradnju stanova ili gradjevinac telekomunikacije>?
Preporuke:
0
0
51 utorak, 11 januar 2011 18:04
saša r.
@Nenad Pivaš

Upravo tako!
G-din Dodik i jeste dalekovid i inteligentan političar, usput ume da radi i sa novcem. Počeo je da stvara savez sa Rusijom i Izraelom, i želim Republici Srpskoj sve najbolje.
Od Turske dobro očekivati ne možemo, sem što je jasno da će raditi (kao što već radi) na obnavljanju Otomanske imperije na Balkanu uz podršku SAD.
Izrael je već dao do znanja Turskoj da neće dopustiti obnavljanje imperije na Bliskom istoku, slično bi Srbija trebala da nastupi u Raškoj oblasti, gde je krajnje vreme da se bezobrazluku Zukorlića stane na put.
Žalosno je što mnogi ljudi poistovećuju globaliste sa Izraelom, jer se već preko tri decenije uviđa da SAD koriste Izrael samo da bi prodavale oružje. To se lepo videlo tokom Jom Kipurskog rata, a posebno u slučaju "Entebe". I tada su Kisindžer i Francuzi uveravali Rabina da neće doći do podele talaca, pa je ipak došlo.
U savezu sa Rusijom, Izraelom, Grčkom i Bugarskom vidim jedini način da se stane na put povampirenim Otomanima.
Preporuke:
0
0
52 utorak, 11 januar 2011 19:19
Ceca Lazinica
Da se i ja uključim u raspravu ali ne kao da optužujem ko je za koga glasao ili šta bi bilo kad bi bilo nego da mi vidimo šta ćemo dalje.Narod nema puta a stoji na vjetrometini.I svaka stranka ima u sebi evropsko ili pitanje KIM.Svi su isti pa onda dođe na isto za koga ćemo glasati a narodu ništa bolje neće biti.
Preporuke:
0
0
53 utorak, 11 januar 2011 20:33
Jasna
@@Toreador
Ne, nego da vi niste udarali u serpe ne bi nas danas jahali ovi zuti jahaci Apokalipse,Srbija ne bi bila mrtva kao sto je danas, u svakom smislu.
Kakve veze sadasnji Dacicev SPS ima sa Slobinim SPSom?Pa ovaj Dacicev je moderan,reformisan,zut,evropski,Dacic je najevropljanin godine ,a Sloba diktator,Sadam,balkanski kasapin, retrogradan. Je li Sloba treba da bude odgovoran i zato sto ga je Dacic izdao i napravio koaliciju sa onima koji su ga sa radoscu isporucili Hagu?
I na kraju ako su vam Zuti i Sloba isti ,onda serpe i lonce u ruke pa udri!Isto kao sto ste udarali protiv Slobe.Nego nesto se ne cuju ni lonci ni poklopci,a ni pistaljke,kao ni cegrtaljke,(pojavise se i vuvuzele u medjuvremenu,ali ni one se ne cuju).Samo mrtva tisina,koja ce po svemu sudeci jos duuugo da traje.
Preporuke:
0
0
54 utorak, 11 januar 2011 20:40
Jasna
I da, zaboravih da pohvalim tekst,sve tacno ,nepristrasno i objektivno,po obicaju.Nije bez razloga Dordje nas najbolji analiticar.
Preporuke:
0
0
55 utorak, 11 januar 2011 22:02
Dragan
Izuzetan, nepristrasan i objektivan tekst gospodina Vukadinovica. Da li nas ima dovoljno koji smo spremni da na ovaj nacin sagledamo greske ove, ali i prethodnih vlasti, i koji smo svesni dubine promena koje su neophodne?
@Mile Bre Slazem se sa Vama. Srbiji su potrebne NOVE SNAGE.
Preporuke:
0
0
56 sreda, 12 januar 2011 03:33
Srdjan
Odlicna analiza gospodine Vukadinoviću. Citam vec godinama i nspm i vas i specijalno g-dina Antonica, on mi je prosto receno - favorit. Medjutim malo sam vec postao umoran vise od svega toga. Dugacki tekstovi, objasnjenja, analize...
Pa pobogu vise, svako ko ima malo mozga u toj nasoj domovini i kod nas u rasejanju zna sta je problem. Vreme je za akciju. Kome vise treba objasnjavati, crtati, skicirati? Onaj ko je hteo da shvati vec je shvatio, gospodine Vukadinoviću.
Akcija, revolucija, borba! Da li ce te vec jednom napraviti tu stranku i probati nesto da uradite, ili ce te u istoriji ostati upamceni kao covek koji je sve znao i razumeo, ali nije "nista" preduzeo?
Jednom se zivi, gospodine Vukadinoviću. Samo jednom. Iskoristite to, vi to mozete.
MI to mozemo i moramo gospodine Vukadinoviću.
Preporuke:
0
0
57 sreda, 12 januar 2011 08:06
Jasna Simonović
nataša...Meni je potpuno pri srcu da ljubav može da zaslepi, ali razum mi ne dozvoljava da branim tezu da je ljubav slepa, a na kojoj mi se čini da vi gradite "nestvarnu" kulu našeg spasa!...
Vi kažete da je naše rešenje Rusija i da nas pokupuje!?...
Zašto mislite da Rusija treba da pokupuje ono što nam je "uzela" zarad jačanja "padnutog berlinskog zida"!? Zašto mislite da mi treba da želimo zlo Rusiji da ne okaje ove grehe? (odnosno da želimo Nemačkoj zlo da ne vrati svoje krađe? Odnosno da želimo EU zlo da pravu "kulu od karata" umesto dvor dostojan Božje kreacije)
Tu mislim na zastupničku maržu "gomile" zapadnih korporacija, a koja pripada Srbiji?...
Nažalost niti je nspm imao petlju da objavi neke komentare u kome sam pozivala da se gdinu Medvedevu predoči ogromna šteta naneta u farmaceutskoj industriji, pogotovo nakon što je gdin Putin usmerio rešavanje problematike lekova u Rusiji, činilo mi se, na Pravi put...
Preporuke:
0
0
58 sreda, 12 januar 2011 10:50
Toreador
Milošević nije bio uništitelj Srbije. Kad ste Vi lupali u šerpe, palili državne institucije, umjesto da sjedite kući s porodicom i vodite računa o tome da li Vam djeca uče ili se drogiraju, kad ste brutalno premlaćivali direktora RTS-a, a snisishodljivo ste dočekivali Havijera Solanu, u zvijezde ukivali one koji su ljubili ruke Medlin Olbrajt... Srbija je bila u sledećoj situaciji:

1. Srbija je dugovala 9 milijardi dolara, danas duguje 33 milijarde.
2. Srpska privreda je bila u srpskim rukama. U čijim je danas?
3. Finansijskim sektorom su dominirale SRPSKE banke, Beobanka je bila živa, a ne inostrane derikože.
4. Srbije se obnavljala, gradila mostove. Šta su izgradili poslije 5. oktobra i pored silnog zaduživanja?
5. Nijedan srpski predsjednik nije trulio u Hagu. Kasnije ih je bilo čak 6!
6. Crna Gora je bila u Jugoslaviji
7. Imali ste jaku rezoluciju 1244 koja je predviđala povratak srpske policije na KiM. Jesu li DOS-ovci zatražili to pravo poslije 5. oktobra?

Nastavak...
Preporuke:
0
0
59 sreda, 12 januar 2011 10:59
Tomislav Milanović
Teško je voditi polemiku sa ljudima koji neznaju ko su Aškenazi i Sefordi. Sa ljudima koji neznaju da su Rotšildi praktično osnivači EU-je i vlasnici najvećih svetskih i evropskih banaka, fondova, berzi i drugih finansijskih institucija, a o drugim stvarima i da ne govorimo. Sa ljudima koji neznaju koji neznaju kakav je plan Rotšilda vezan za ove naše, srpske prostore. A onda te neko pita kakve veze ima srpska politička scena sa planovima Rotšilda? Šta da mu odgovoriš? Često se pitam kako žive ljudi koji neznaju ko stoji iza kafe, mleka, jogurta koje piju, keksa koji jedu, ko uređuje novine koje čitaju, TV program koji gledaju, ko stoji iza političara koga slušaju... Neko će reći zašto je bitno? Bitno je zbog toga da bi znali odakle vetar duva i kako da se zaštitimo. Ako to neznamo, onda nećemo znati ni kuda idemo ni dokle ćemo stići. Suština cele stvari je u tome da se uglavnom bavimo perifernim stvarima a veoma malo onim ključnim, esencijalnim problemima.
Preporuke:
0
0
60 sreda, 12 januar 2011 11:02
Toreador
8. Srbije je imala 817.000 mliječnih krava 2000. godine(poslije sankcija, bombardovanja...). Malo kasnije, 2010. godine (poslije Vlade "najvećeg reformatora" Zorana Đinđića, velikog "državotvorca" Vojislava Koštunice, "energičnog" Mirka Cvetkovića, nenormalne rasprodaje) broj mliječnih krava je.. Koliko? 468.000!!!!
9. Srbija 2011. godine vjerovatno uvozi pšenicu. Onu našu čuvenu, pšenicu bjelicu
10. Kod Slobe, 2000. godine Vojvodina nije imala autonomiju, danas je dobila istu, sve sa žuto-plavom zastvicom i suptilnim zvjezdicama po njoj. Onakvim kakve imaju Kosova republjik i BiH. A i DS ima žuto-plave boje?
11. Srbije je 2000. godine imala ozbiljnu armiju. Kakva je naša armija danas? U armiji je imala iskusne i na ratištima dokazane generale, ti generali danas trunu po zatvorima NATO zemalja.
13. Srbija je 1997. i 1998. godine imala veću industrijsku proizvodnju nego svih godina nakon 5. oktobra. (poslije Sankcija, bez rasprodaje države i bez kredita )
Preporuke:
0
0
61 sreda, 12 januar 2011 12:34
nataša @ Tomislav Milanović
Pošto sam jedini pomenuo Rotšilde, on komentari sa "ne zna" se ne odnose na mene.
Znam i ko su Aškenazi i ko su Sefardi.
Ne verujem da jevrejski bankari vuku konce u celom svetu i ne verujem da zbog toga jevrejski narod snosi neku krivicu i odgovornost.
Tradicionalno, i u Nemačkoj i u Rusiji, pa i Dušanovoj Srbiji vladari su ekskluzivno pravo na bankarstvo davali isključivo strancima, da se neko od domaćih ne bi obogatio. I trgovinu kao lukrativnu delatnost.
Osim "jevrejskih" postoje i druge, na primer Vatikanska banka. Nisu svi jevrejski bankari u službi Izraela. neki su u službi Vatikana na primer Šoroš.
Ko kontroliše Srbiju? Sa jednom delimičnom i kraćom pauzom to su bili Dolanc i Herljević, nemački ljudi, najmanje dvadeset godina, a danas to su njihovi repovi. Svi u tom kontrolnom mehanizmu i mehanizmu bezbednosti znaju, a to je i uslov rada tamo da im je Berlin komandno mesto uključujući i Predsednika.
Ako je neko kriv za sve u Srbiji to su Nemci, a ne Jevreji.
Preporuke:
0
0
62 sreda, 12 januar 2011 12:56
Dušica
Koncenzus koji može da se postigne i koji je postignut nije privid. On je temeljit i bazično vezan za najmoćniju stvar NOVAC. Zato je neraskidiv. Bojim se, da kako stvari sada stoje na političkoj sceni, i svaki drugi mogući koncenzus će biti sklopljen po istom principu: NOVAC
Vladajuća oligarhija (svi poslanici) svesna je svoje moći, a naše nemoći, zato se toliko i ostrvila da je ne zanima više ni šta mislimo. Uspeli su da ostvare san , da spoje u jedno: zakonodavnu, izvršnu i sudsku vlast. Imaju svoje sudije, svoje novinare, svoje stručnjake, svoje rezervne ograče. Kakvog su moralnog integriteta ti njihovi ljudi vidljivo je na svakom koraku. Zato smo tu gde jesmo. Zadugo ćemo tu i ostati.Njihova najveća pretnja je Evropa. Kontrola! Oni vešto zamenjuju teze. A mi se na to, u žargonu tinejdžera, primamo. Ostalo nam je samo da pišemo,a oni su već hiljadu puta rekli da nemaju vremena da čitaju. Draga deco, put pod noge. Ovakva zemlja vas ne zaslužuje ako imate imalo pameti u glavi.
Preporuke:
0
0
63 sreda, 12 januar 2011 13:22
Toreador
14. Milošević se vizionarski okrenuo prema Rusiji i Kini. Zamislite u kakvoj bi poziciji bili danas da smo održali kontinuitet takve politike u trajanju od jedne decenije!!!

A sjetite se kako su se DOS-ovce odnosili prema toj politici. Sjećate li se onih podrugljivih tonova?

I sada mi u ušima zvoni ono arogantno odbacivanje originalnih ideja, ponašanje tako tipično za neinformisane i intelektualno skromne pripadnike ljudske vrste.

Zapitajte sebe, jeste li i sami bili jedni od takvih? Sami sebi dajte ovaj odgovor.

15. Milošević je imao ambiciozne projekte: Brze pruge Srbije, Beograd na Savi - Europolis itd. Kakva je situacija danas? Uvoz GMO hrane?

16. ZA vrijeme Miloševića nije bilo poplave anacionalnih medija, nevladinih organizacija i ostalih kreatura najblaže rečeno, sumnjivih nacionalnih osjećanja...

Mogao bih danima ovako... Pametnima je dosta.
Preporuke:
0
0
64 sreda, 12 januar 2011 14:02
slobodan45
gospodine Toreador, nemate vi toliko noževa za naše bikove, ali svaka Vam je na mestu...doduše, mnogo ste i izostavili, ali razumem, nema ni mesta za pisanje...veliki pozdrav.
Preporuke:
0
0
65 sreda, 12 januar 2011 19:00
Katarina
Pa, kad se vec vracamo u vreme koje nije vredno spomena, treba reci i to: S. Milosevic je 1994. godine izvrsio promenu Krivicnog zakona i dekriminalizovao pederastiju. To je bila samo jedna od sistemskih promena zapocetih tokom decenije njegove neomedjene vlasti, koja je polozila temelje stravi i uzasu koje i danas zivimo.

Odlican tekst, upravo zbog poslednjeg pasusa, jer budemo li ponovo kao u celim poretnom periodu gurali pod tepih, umesto da probleme resavamo, vise vremena nece biti.
Preporuke:
0
0
66 sreda, 12 januar 2011 20:19
slobodan45
jeste katarina u pravu ste...i zato imamo danas mnogo pedera...interesantno zapažanje u analizi teme.
Preporuke:
0
0
67 sreda, 12 januar 2011 20:34
Toreador
Katarina, neko Vas je prevario...
Preporuke:
0
0
68 sreda, 12 januar 2011 22:59
tbm1@nadlanu.com
Onaj ko je želeo da u Srbiji bude baš ovakvo stanje (na klackalici), potpuno je ostvario svoj cilj. U čitavom sistemu su nam instalirani takozvani "amortizeri" koji imaju za cilj da u startu umrtve svaku korisnu inicijativu koja bi nas eventualno izvukla iz blata. Verujte mi, o tome ne govorim tek onako, bez veze. Ali, to je već viša matematika i vrlo je teško običnim ljudima objasniti tako nešto, ali, da smo u lošim i sigurnim kandžama, to sigurno jesmo i ne vidim načina kako ćemo se izvući iz ove situacije. Tužno, zar ne?
Preporuke:
0
0
69 četvrtak, 13 januar 2011 01:26
@Jasna
Je li Sloba treba da bude odgovoran i zato sto ga je Dacic izdao i napravio koaliciju sa onima koji su ga sa radoscu isporucili Hagu?

Pa Vi prvi upirete prstom u Koštunicu da je kriv za svačije greške, Koštunica Vam je kriv što nije "predvideo" šta će ko od političara iz drugih stranaka da uradi, što nije predvideo kako će narod da glasa, što nije predvideo ko će da promeni stranu... zašto se sad ljutite? Pravo na kritiku i mišljenje imate samo VI?
Meni uopšte ne smeta što je VAMA BILO LEPO ZA VREME MILOŠEVIĆA i što ste ga podržavali, ali mi smeta što VI MENI OSPORAVATE PRAVO I ISMEJAVATE ME ŠTO JE MENI BILO LEPO ZA VREME VLADAVINE KOŠTUNICE.
Za mene, po mojim shvatanjima, Koštunićina mirnoća, odmerenost i nepopustljivost su bili ono što je Srbiji trebalo.
Možete li VI TO DA POŠTUJETE? Ako ne možete, ne tražite poštovanje i odmerenost za svoje političke stavove i lidere.
Preporuke:
0
0
70 četvrtak, 13 januar 2011 11:15
Aleksandar Zrenjanin
Analiza političke situacije je odlična, postoji samo jedan problem narod glasa vizuelno, u srbiji ljudi malo čitaju. Kada ponudim prosvetarima deo programa Srpske Radikalne stranke koji se odnosi na školstvo da pročitaju a pri tome da ne znaju čiji je to program oni kažu bravo, to je to! Kao elita i oni su opijeni sa evropejstvom, a nisu informisani da profesori u Rumuniji imaju samo 180 eura platu za razliku od naših koji imaju oko 500 i spremaju se za novi štrajk. Šta onda očekivati od običnih građana kada je elita ne informisana. Ostaje samo nada da će narod ovog puta glasti instiktivno!
Preporuke:
0
0
71 četvrtak, 13 januar 2011 11:28
kućni čovek@Toreador
Nisam bio ni na jednim demonstracijama, takav sam tip, ne volim da me biju. Sada kad čitam ove gluposti koje pišete i istu nadmenu retoriku, žao mi je što nisam bio na svim demonstracijama, možda bi SPS i JUL i SRS brže otišao sa vlasti.
Par mojih kolega iz kancelarije je u tom periodu puklo i završilo u Palmotićevoj od blagostanja, vizionarske politike i velikog broja krava u Srbiji iz tog perioda.
Stidite se zajedno sa ovima iz DSa - svi zajedno bi trebali da čučite u ćošku na kukuruzu umesto što delite lekcije o blagostanju u Srbiji kod su vaši bili na vlasti.
Preporuke:
0
0
72 četvrtak, 13 januar 2011 19:11
Jasna @Jasna
Nisam ni spomenula Kostunicu,niti sam ga igde optuzivala za svacije greske.Otkud Vam to?Svako je odgovoran za svoje greske,pa tako i Kostunica ne moze biti izuzetak.Takodje otkud vam spoznaja da je meni bilo lepo za vreme Milosevica?Nije mi bilo lepo,naprotiv ,bilo je tesko kao svima,zemlja je bila pod sankcijama,zatim bombardovana zbog Milosevicevog suprotstavljanja okupaciji i otimanju dela teritorije od strane najmocnije sile na svetu.Pa naravno da to nije lako i trazi zrtve,ali sam isto tako znala,za razliku onih koji su udarali lonce i poklopce, da CIA "revolucija",donosi okupaciju i propast:teritorijalnu,duznicko ropstvo,rasprodaju resursa strancima , moralnu bedu,pljacku,jos vecu kriminalizaciju drustva nego za vreme rata,uzasno raslojavanje na sacicu tajkuna i sirotinje,pad nataliteta...ukratko sve ove "blagodeti" u kojima uzivamo danas,nakon "prevrata",jer to je sve vec bilo vidjeno,ko je hteo da vidi.Kostunicina greska je sto je u tome ucestvovao,dozvolivsi da ga iskoriste.
Preporuke:
0
0
73 petak, 14 januar 2011 02:46
Turas
Srbska zalost i tuga.Zar vam nije za vreme Broza bilo najbolje.Zar ne uvidjate da je on srbozder ,da je od njega sve pocelo.Krivi su vam ovi moljci iz Brozovog sinjela.Zato danas ovako prolazimo,gledamo samo u svoje dvoriste.Nismo spremni za ovo sto nam Vukadinovic porucuje, da sagledamo NASE stanje.Vase komentatorske licne impresije verujte slabo mogu raloznoga da zainteresuju.Objektivnost ne znaci samo razumeti vec u tom smislu i raditi.Ocito niste spremni da razumete svoga bliznjeg,a jos manje da podjete u susret.Srecna vam nova godina braco Srbi.
Preporuke:
0
0
74 nedelja, 16 januar 2011 01:35
Dacic - He's Got Game!!!
mozda nekome i deluje da je SPS (Dacic?) krenuo pogresnim putem, poput g. Vukadinovica, ali pre ce biti da je on ovo zakljucio gledajuci:

a) istoriju
b) ovaj trenutak
c) duboko u svom srcu ukorenjeni animozitet prema poznatim kako vrednostima, tako i konkretnim akterima

ALI, ako malo razmislimo na duze staze (svi ovde zaboravljamo da je sve ovo sto nam se sada desava iskovano jos u vreme kada nam nije smetalo Slobino ignorisanje Zimmermana ili jos blize, kada smo dozvolili da Kostunica udahne zivot Fankestajnu preko Radeta Markovica i svog postpetooktobarskog delanja) Dacic igra stvarno igru za buducnost! Nema tog sleda dogadjaja koji bi mogao da nas zadesi, a u kome bi se ljudi poput porazene struje u SPS-u mogli jace ukoreniti u nasem drustvu, nakon 5. oktobra.

Jednostavno, ako je i potrebno "jesti zabe" neko vreme, a i taj osecaj mucnine ce proci za nedelju, mesec, godin-dve, a povecati uticaj SPS-a na vlast i popularnost u narodu, Dacic onda igra pravu igru!!!
Preporuke:
0
0
75 nedelja, 16 januar 2011 10:04
@ Dačić, he has got the game
Moguće da niste upućeni u značenje "igrati igre". Ja ću vam reći, termin igrati igre znači varati, manipulisati.
Da Dačić igra igre, to je izvan sumnje i sa tim se slažem sa vama. Jedino što nam niste reki sa kim manipuliše, koga vara?
Još nešto. Ponekad se smatra da je veština "igranja igara" jest jednako inteligencija, "pamet", znanje.
Tako misle primitivni i neuki ljudi.
"Igranje igara" je izraz ili patološke strukture ličnosti, ili uhadanost maladaptivnih obrazaca ponašanja ili izraz velike psihološke i svake druge stiske, dakle nevolje.
Postoje meke i tvrde igre. Tvrde igre se UVEK završavaju na sledećim mestima: bolnica, ludnica, zatvor ili mrtvačnica.
Raspitajte se pre nego što nekritički prihvatite neki strani idiom kao merilo pameti, a da ne znate baš dobro sami smisao.
Preporuke:
0
0
76 nedelja, 16 januar 2011 12:40
glasač@Dacic - He's Got Game!!
Još jedan zagovorik POLITIČKOG ŠIBICARENjA. Dačić "igra igre" za sutra, danas mora biti jad i beda, za neko sutra nam Dačić sprema med i mleko.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner